Rozchozeni gnats pres gnats2w na SuSE

Oto Buchta tapik na neo.cz
Pátek Říjen 19 10:28:35 CEST 2001

Zoufale se snazim rozchodit gnats a gnats2w, ale at delam, co delam (a
samozrejme ze rozchazim gnats 3.113), nedari se mi. Prosel jsem snad celou
dokumentaci ke gnats, ale nidke jsem nenasel postup, jak toho docilit. Mozna,
ze hledam spatne, mozna, ze jsem neco prehledl, ale snazim se postupovat
takto:
rpm -i gnats (zkousel jsem i ./configure linux; make; make install)
cd ../gnats2w; ./configure; make
su gnats
make install
A ted to zacne hlasit kupu chyb o nemoznosti udelat symlinky (neexistujici
adresare), nemoznost nakopirovat veco di adresaru kvuli pravum atd.

Prosim, komu se podarilo rozchodit webovy xicht pro gnats na SuSE,
ozvete se mi. Aspon budu vedet, ze nekdo takovy skutecne existuje.

Diky moc,
--
Oto 'tapik' Buchta