VMWare konfigurace - doplneni

Radim Roženek radim.rozenek na osu.cz
Pátek Říjen 19 10:31:26 CEST 2001

Opet zdravim vsechny,
jde mi konkretne o to kde se vlastne da najit partitisna toho disku na kterem
je vlastne ten linux nainstaleny. Pripominam ze jde o PARTITIONLESS instalaci
RH 7.1

Momentalne jsem z toho totalne OUT, a jsem zmaten. Pri konfiguraci po me chce
wizard virtualni disk. Ale kde ho najit, kdyz ja jsem vlastne cely ve
virtualnim disku (cely Linux vzhledem k Woknum).

V teto problematice jsem fakt dost rookie, takze me prosim nekamenujte. Kdyz
jsem mu chtel podstrcit jako virt. disk hda tak hned rekl, ze to neni
virtualni (ze to nema spravnou priponu *.vmdk).

Tak jsem dal vytvorit novy vitr disk, ale to neni pro me reseni. potrebuju
pouzit ty Wokna co uz jsou nainstalovane a ne je znova instalovat dovnitr
Linuxu.

Radim Rozenek