vmware a konfigurace

kgb_benet na kgb.cz kgb_benet na kgb.cz
Pátek Říjen 19 12:39:45 CEST 2001

Zdravim vsechny,
taky zdravim

>stahnul jsem z netu trial verzi vmware 3.0 a chtel bych spoustet nejake
>wokenni programy ktere mam na disku.
pouze na spousteni wokennich programu je treba wine

>Pri konfiguraci VM po me chce VM disk na ktery se bude instalovat nejaky
>dalsi system... ale jak ho presvedcit, ze uz tam ten system je???
To se presvedcit neda, VM slouzi k behu vice OS pod vasim systemem, ne k
behu programu!!! VM nainstaluje jny OS do jednoho souboru, a ten pak umi
spustit jako system...

>Nevim jestli sem nepochopil funkci VM totalne blbe, ale predpokladal sem, ze
>budu moct spoustet aplikace z Woken a ne az po instalaci VM nainstalovat
>Wokna nekam znova na nejaky disk.
Bohuzel jste to blbe pochopil - presne druha moznost je spravne, ale jak
uz jsem psal, muzete vyuzit sluzeb wine - budete moci spostet wokenni
programy pod linuxem..

>Prosim nasmerujte me spravnym smerem...diky
neni zac

>Radim Rozenek
BENET