IPAC-NG

Pátek Říjen 19 11:00:33 CEST 2001

> V minulem mailu jsem zapomnel uvest jeste nutnou knihovnu Xpm.

	Nezapomnel, pokud negenerujete Xpm, neni treba (osobne overeno), musite
si ovsem pri kompilaci spavne nakonfigurovat co vlastne chcete
kompilovat, resp. jake podpory a dle toho mit nainstalovane particne
(valice)-devel*.rpm apod. *(IMHO si to ./configure najde samo)

> V soucasne chvili mi funguje ipac-ng plne na RH 7.1. Na RH6.2 se negeneruji
> grafy s hlaskou
> "perl: error in loading shared libraries:
> /usr/lib/perl5/site_perl/5.005/i386-linux/auto/GD/GD.so: undefined symbol:
> gdImagePngPtr"

	Prekompilujte GD.pm, tuto hlasku jsem dostal take, rekompilace
pomohla... BTW mate to GD (C knihovna) patchnute tim, co je u GD.pm?