Nejaka hezka distribuce...

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Říjen 19 11:53:26 CEST 2001

On Fri, 19 Oct 2001, Jiri Biba student wrote:

> 	Ahojky vsichni,
>
> 	mam RH 6.1 a rikal jsem si - co takhle upgrade. Jenze kdyz
> 	jsem si na bugzille precetl takove bugy, jako nezamyslena
> 	destrukce jine partition ci crash instalatoru v deseti a jednom
> 	pripade, tak se mi najednou do RH 7.1 moc nechce.
> 	Nejsem asi klasicky Linux-user - RH mi vyhovoval, ze nebyl
> 	az tak low-level.

Zadna distribuce neni bez chyb, trebas RH ma na bugzille hlaseny bugy,
takze je videt, kolik jich je, ale to vsechno souvisi s tim, ze tu
distribuci pouziva milion lidi, kteri prijdou pri tom pouzivani na spoustu
chyb, ktere nejsou schopni v RH zachytit.

 > Neporadil by mi nekdo nejakou
pohodlnou a hezkou (a
co do 	 > 	vybavy srovnatelnou) distribuci, jako RH 7.1, se kterou by si

Naprosto s prehledem se da pouzit Mandrake 8.x.
Ma to ceskou instalaci, podpora cestiny (snad) na dobre urovni, vetsina
balick; co clovek potrebuje je tam obsazena, je to vice ci mene
kompatibilni s RH atd.
Vice trebas na www.mandrake.cz, ke stazeni na mandrake.redbox.cz

> 	poradil i skoro-zacatecnik... mam tim na mysli, ze treba nemam
> 	chut sam komplilovat kazdy program, ktery budu chtit
> 	provozovat (spis bych rad zustal u neceho jako RPM ci DEB
> 	baliky) anebo rucne uplne vsechno konfigurovat ve VI anebo
> 	jinem podobne "nepratelskem" (alespon pro me) editoru...

To dobra vlastnost, odsoudit VI bez znalosti toho, co dokaze.
Zkuste nekdy poeditovat textovy soubor, tak aby to bylo dobre zarovnane
(myslim odstavce) atd. Pouzivam vi uz nejakou dobu, ale co dokaze v
soucasne verzi to me fakt nadchlo...

R.V.