vmware a konfigurace

kgb_benet na kgb.cz kgb_benet na kgb.cz
Pátek Říjen 19 15:31:58 CEST 2001

>Diky za reakci.
Reakce mi pripada samozrejma, kdyz clovek vi, jak pomoci...

>Zajimalo by me jak vyresit problem s formatovanim logickoho
>disku.
formatovat logickej disk by melo jit normalne pouzitim format prikazu...

>Vytvoril sem tedy logicky disk, pres VM sem nabootoval ze systemove
>dikety pro W98. pomoci fdisku sem vytvoril dosovsky oddil, ale kdyz ho chcu
>naformatovat, tak mi zahlasi format ze nelze formatovat sitovy disk a to je
>vse.
Ovsem tady z toho se mi dela ponekud soufl... VM je, pokud se nemylim, VMWARE,
dal, pokud vim, tak VMWARE nema v sobe zadny fdisk - tedy jestlize jste pouzil
systemovej, proc??? Ze format nechce fungovat  - no, jste prihlasenej jako
root?? Nebo spis, v jakem systemu jste se pokousel o formatovani??? A jestli
chcete formatovat disk kvuli instalaci VMWAREu a dalsiho systemu, tak by jste
si mohl precist manual k VMWAREu - VMWARE NEinstaluje system na samostany
oddil, ale do JEDNOHO (no, mozna malinko vice, ale to si nejsem jistej)
velikanskyho souboru, kterej obsahuje jakykoliv system, kterej si budete prat
nainstalovat a je mu jedno, na jaky oddil instaluje, staci, kdyz tam bude
dostatek mista na instalaci... Tedy se pokuste o nejaky presnejsi prispevek...
Zatim, s pozdravem
BENET