Nejaka hezka distribuce...

David Janko djanko na infoware.cz
Pátek Říjen 19 13:42:08 CEST 2001

Dne pá 19. říjen 2001 12:59 jste napsal(a):
> Jestli vyhovují DEB balíky, tak proč ne debian?

Mozna proto, ze autor by chtel instalovat nove baliky (nove myslim z novymi
verzemi softu) a pokud mozno se nepotykat s problemy s jejich chybami, ktere
jsou v testing/unstable celkem dost caste ...
Ale zpet k puvodni otazce:
- pokud mate ve svem okoli nekoho, kdo do toho vidi, stoji za uvazeni zda
nepouzit stejnou distribuci jako on, protoze pak vam snadneji muze pomoci.
- co jsem slysel ja, je z tohoto hlediska asi nejlepe vymakany mandrake (info
z doslechu od znamych)
- ja sam pouzivam debian, protoze mi pripada z "gruntu" dobre navrzeny,
snadno administrovatelny a spolehlivy (ted nemyslim jadro ale dist.) - jeho
distribuce ma trochu jinou filozofii nez "komercni" linuxove distribuce,  coz
mi vyhovuje. V pripade zajmu rozvedu v soukromem mailu. Ale nekomu to
vyhovovat nemusi ...

--
Best Regards,

		David Janko