prechod RH7.1 ==> MDK 8.1

Kuffa Libor libor.kuffa na logit.cz
Pátek Říjen 19 14:56:01 CEST 2001

Diky za ochotu, rad tuhle nabidku prijmu. Uz jsem to takhle jednou delal
(prechod z RH5.2 na 6.2), ale tehdy jsem si mohl data zazalohovat, dneska uz
bohuzel nemam k dispozici tehdejsi prostor (resp. tech dat je radove vice).
Takze budete-li ochoten to o vikendu vyzkouset, budu opravdu rad.

Diky

Libor Kuffa

Ja bych veril tomu, ze by to projit mohlo.
Kdyz pockate do pristiho tydne, tak o vikendu bych vyse popsany zpusob
provedl na disku, ktery mam testovaci a nic na nem nemam, takze muzu podat
zpravu, zda to dopadlo dobre aby predeslo pripadne ztrate dat.

R.V.