prechod RH7.1 ==> MDK 8.1

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pátek Říjen 19 15:02:51 CEST 2001

To je hodne blby.

daty
Jak to smazete? Pokud jsem se nejak spatne nedival, tak pracela se sice da
za chodu pripojit, ale mazat na ni zaroven data, tak odvazny bych nebyl.

Ani mandrake to nedela. Taky vyzkouseno.

---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
+420 (2) 33011644
http://mandrake.redbox.cz