vmware a konfigurace

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pátek Říjen 19 16:39:41 CEST 2001

VMWAREu
> sdileny...

da se rici, ze souhlas

> Kdyz se znova zavede windows v linuxu, tak se, podle me, oba
> systemy stanou dost nestabilnima, protoze se v nejblizsi dobe zacnou
dost
> hadat o nejake zarizeni...
nevim ted, jestli jsem to dobre pochopil, vadi mi slovo "znova",
tudiz nevim ktere dva: linux-windows, windows-windows ?
pokud linux-windows - nehadaji, prvni se spusti linux jako opravdovu
stroj.
vmware v linuxu spusti virtualni stroj, v nem se nabootuji windows.
tyto windows nepristupuji k HW primo, ale pres linux pomoci jinych
ovladacu.
vzhledem k vlastnosti windows (asi PnP)
si windows nainstaluji jen ty ovladace, ktere potrebuji ...
Takze, kdyz se pusti primo, vezmou si naturalni ovladace,
kdyz se pusti ve VMW, natahnou si upravene ovladace.
Alespon takhle nam to cca pred rokem chodilo s Win98, Win2k.
Mozna to v te verzi 3 VMW udelali schvalne, aby tam byly jen ty upravene
drivery ...

> A uz si vubec nedokazu predstavit, timto zpusobem
> tam spustit jeste jeden system (dalsi verze windowsu...)
to taky nikdo nerikal ani nechtel
cituji zpet
?
primo znamena bootovany zcela bez linuxu

radek.karaffa na ct.cz