OT: Star Office - cestina

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pátek Říjen 19 19:34:49 CEST 2001

On Fri, 19 Oct 2001, erikbotta.3web.cz wrote:

> Stale se mi nedari nastavit spravny tisk cestiny. V navodech je popis
> pro starsi verze Xfree. Jak nastavit fonty , kdyz nynejsi verze xfree
> pouzivaji font server? Odkazte me na nejaky funkcni a aktualni navod. Diky.

<citace z roota>
O počešťování StarOffice už toho bylo řečeno mnoho. Přesto se v naší firmě
stále setkáváme se zákazníky, kteří nedokaží tento program donutit psát
případně tisknout česky. Záměrem tohoto článku je důkladně, krok po kroku
</citace>

Nevim jestli jste pripojen do stejneho internetu jako ja.

Namatkou za cca 15 vterin hledani:
ftp://ftp.suse.cz/pub/suse/staroffice/
ftp://ftp.suse.cz/pub/suse/czfonts/
http://www.root.cz/clanek.phtml?id=480

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..