OT: Star Office - cestina

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pátek Říjen 19 20:38:56 CEST 2001

On Fri, 19 Oct 2001, erikbotta.3web.cz wrote:

> Jo, ale tam navod pro font server neni. A to ostatni mam.

Ja jsem to podle toho navodu delal na RH7.0 a tam to slo normalne.
nepredpokladam, ze by doslo k nejakym zasadnim zmenam v soucasnych
distribucich, ktere by vedly k znemoznosti jednoducheho nastaveni SO pro
cestinu. Mozna taky kdybyste napsal, co mate za problem, tak by se dalo
lepe radit.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..