Neexistujici uzivatel v sendmailu

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Sobota Říjen 20 17:02:56 CEST 2001

   From: Dalibor Kouřil <dalibork na sorbi.cz>
   Date: Thu, 18 Oct 2001 19:25:51 +0200

Zdravím,

   > Mam neco dopsat do aliasu (a co) aby vsechny chybne maily na neexistujici
   > uzivatele prijal a  poslal treba rootovi ? Nebo by mi i stacilo, kdyby je
   > prijal a pak vratil zpet odesilateli s oznamenim chyby. Ale sendmail ten
   > mail ani neprijme... (Radeji bych byl pro prvni variantu)

podívejte se do FAQ k sendmailu na http://www.sendmail.org/. Věřím, že zde
odpověď naleznete a napíšete nám sem, jak korektně použít LUSER_RELAY. Nebo
můžete použít archív této konference, do které jsem to přibližně před dvěma
měsíci psal. Další dotazy ohledně MTA prosím směřujte do sendmail na linux.cz.
--
Pavel Janík

Viper mode is a known VIrus that is able to infect the One and Only Emacs.
                  -- Bernd Nawothnig in alt.religion.emacs