RH6.2 rhn_register problem

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Sobota Říjen 20 17:00:52 CEST 2001

On Sat, 20 Oct 2001 12:36:14, Martin Kokes wrote:

>Je, nastavite si u RHN pocitace, ktere chcete updatovat a dal:
>RTFM man rhnsd

matej $ man rhnsd
Žádný záznam pro rhnsd
matej $ man rhnd
Žádný záznam pro rhnd
matej $ man rhn
Žádný záznam pro rhn
matej $ locate rhn | grep man
matej $

Asi to na 7.0 ještě není.

>Docela se to hodi, zejmena kdyz spravujete nekolik linuxovych gate
>svych znamych/zakazniku.

Počkejte to je ale výhoda RHN jako takového, ne up2date. Nebo máte na
mysli automatické updatování bez kontroly roota? To mě připadne jako
docela šílená záležitost -- že by mi někdo updatoval server a já ani můj
správce sítě by o tom nic nevěděl.

Ale je to jedno, pro můj jeden počítač to zjevně význam nemá, takže
bych navrhoval tuto diskusi neprotahovat.

	Hezký den

		Matěj Cepl