Kompilace icewm - proc tak velka binarka

Jan Houstek housj0am na karlov.mff.cuni.cz
Sobota Říjen 20 18:03:43 CEST 2001

Jsem zvykly na icewm. Pote, co jsem na jednom pocitaci nainstaloval
debian, jsem zjistil, ze je tam icewm skompilovane bez imlib, takze
nejde dat jpg na desktop :-(

Stahl jsem si tedy zdrojaky, skompiloval, vsechno OK, jen me zarazila
velikost binarky -- v zavislosti na parametrech pro configure se
pokybovala od 1.9 do 3.3 MB. Ta v distribuci ma pritom cca 300 kB,
v SuSE 7.1, kde ma v sobe i tu podporu imlib, ma asi 400. Pritom jsem
vyhodil vsechny debug atp. V cem delam chybu? Verze icewm-1.0.8.

Navic jsem zatim pres nezanedbatelnou snahu nepochopil, jak si skompilovat
deb balicek -- stahl jsem icewm....orig.tar.gz, ....diff.gz a ....dsc.
Pomoci dpkg-source -x ....dsc se mi rozbali prislusny src strom, ale nejak
uz neumim program skompilovat a sestavit z toho deb baliky. Jak na to?
Staci nakopnuti ...

--
Honza Houstek