GnomeICU_nejde

Petr Stojan petr_stojan na centrum.cz
Sobota Říjen 20 18:46:42 CEST 2001

Ahoj

Vcera jsem si nainstaloval 6.2 RH + Gnome. Jako uplny laik jsem se
pokusil zpustit GnomeICU (ekvilalent ICQ under Li). Instalace probehla
OK, ale pri spusteni ( $ gmomeicu &) hlaska tohodle zneni:
########
Gtk-Warning **: gtk_signal_connetct(): could not find signal
"change_pixel_size" in the 'AppletWidget' class
ancestry
gnnomeicu: error in loading shared libraries: gnomeicu: undefined
symbol: applet_widget_get_panel_size
#######

Vubec se to nespusti. Pokusil jsem se projit nejake webs, ale nikde jsem
nenarazil na odpoved. A moc zkusenosti s Li. nemam. Tak se omlouvam,
pokud to jsou non_smart_Q. Instaloval jsem balik:
gnomeicu-0.94.1-1.i386.rpm

Q:
1 - Da se stim neco delat?
2 - Pokud pri instal. vyberu nejake packa_s, tak se nainstaluji, ale
potom je pres rpmmanager nevidim. Jak to odinstalovat. Mam to normalne
vymazat natvrdo. Kde se ale dovim, co se kam instalovalo ??? Existuje
neco jako instal_log, nebo tak nejak ????

Dekuji za pomoc. P