Postfix : potvrzeni o doruceni

jan na tomasek.cz jan na tomasek.cz
Sobota Říjen 20 19:17:55 CEST 2001

Dle meho nejlepsiho presvedceni neumi.

Nekdy v breznu me prudil jeden zakaznik ktery si stezoval na to jak je to
mozne, ze tuto 'zakladni' funkci naz mail server nepodporuje ... nemel
jsem zadny zajem neco takoveho podporovat, uz jen proto, ze to povazuji za
zasah do soukromi ... takze jsem jeho pozadavek zamitl s timto
zduvodnenim. Presto jsem se podival, jestli by to nejak neslo (co kdyz by
to zkusil pres sefa ;) ) a v tom brezu to skutecne postfix neumel, nevim
jak dnes ...

	Jan Tomasek aka Semik
	http://tomasek.cz/