xkb

jan na tomasek.cz jan na tomasek.cz
Sobota Říjen 20 20:07:41 CEST 2001

Dobry den,
bohuzel jste neuvedl verzi XWindows coz je mnohem postatnejsi, nez to
IceWM i kdyz treba KDE by se tohle postaralo za vas.

S XWindows ve verzi nekde mezi 4.0.1 a 4.0.3 (lepe neumim) byl ten problem
za levy alt generoval ALT+META coz dokonale zmatlo treba XEmacs, potom
bylo nutne mackat ESC+klavesa misto ALT+klavesa coz je velmi nepohodlne.

Pomohlo me kdyz jsem vytvoril soubor .xmodmap-semik a natahuji ho pomoci
prikazu `xmodmap .xmodmap-semik` vytvoril jsem to programem xkeycaps kde
si muzete modifikaci klavesy "naklikat". Bude vam to vsak chodit pouze v
XWindows <4.1.0 v 4.1.0 je uplne nova mapa klaves a tohle neni potreba.

Moje zkusenost je CZECH_HOWTO je uplne k nicemu ...

	Jan Tomasek aka Semik
	http://tomasek.cz/