Ceske preklady do SO [Re: VYRESENO:[Re: SO a ceske html [was: Prvni dojem ze StarOffice 6.0 Beta]]

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Sobota Říjen 20 23:26:38 CEST 2001

Milan Svoboda wrote:

>Sorry, beru to zpet. Trochu mi to ujelo.
>Ale i tak bych rad vedel jestli schaneji lidi na preklad.
>Nejakou pracicku bych si vzal.

Hmmmmmm. Myslim, ze kdyby SuSE udelalo nejaky ten CVS (netrvam na nem -
napad v 23.22 v noci), zkratka strom, do ktereho by se lide mohli
podivat, co je treba udelat a hlavne jak, tak by to byla primo VELKA
vec. Ja osobne bych se k prekladani asi nedostal, ale "zahalejicich"
tucnaku je v mem okoli docela hodne.
Kazdopadne bych trval na te GPL (no flame, please). Samostatna
konference by pak nebyla od veci. Konec koncu - Mozilla zacinala stejne.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz