Mandrake 8.0 - detekce ext. FAT32: DOS ne, W98 ano

Libor Striz poutnik-x na x-atlas.cz
Neděle Říjen 21 00:10:08 CEST 2001

Omlouvam se, asi se to rozhodilo po ceste, vypadalo to velmi uhledne,
nevedel jsem, co z toho vyleze.

Nevim jak bych z Linuxu dostal ten vypis do Windows, aniz bych ho
opisoval. Mam winmodem sm56 :-(.

Spatne jsem se vyjadril, samozrejme nejde o to, ze by se mel hlasit
pri bootovani biosu, ale DOS po svem nabehnuti pri tipnutych windows
tvrdi, ze nic takovehoho jako disk D neexistuje.
Kdyz ale tedkom z Dosu spustim Windows, Disk D tam je.

Jednou jsem to mel dokonce i ve Windowsech ( Windows Commander
nemel ikonu pro disk D ), ale uz se mi to nepodarilo reprodukovat.

Linux ve smyslu bootovani a osahani win_c a win_d slape OK.

Prikladam vypis z Ranish partition manageru.
Puvodni nemam, ale myslim si, ze mel radky 0-4 totozne,
s tim, ze 4. radek mel tech cca 5 GB, jak je v 3. r.
Jestli bylo predtim nastaveni Pri i u extended v 3.radku
to nevim.

Mam tam 15 GB primarni FAT32 disk C
        1.5 GB logicky FAT32 disk D
        3 Linux partition extfs2
                     root cca 1.8 GB
                     swap cca 250 MB
                     home cca 1.2 GB

Upravena puvodni tabulka
                              Size [KB]
0  MBR   Master Boot Record
1  Pri   Unused               1. stopa
2 >Pri 1 Windows FAT-32 LBA   14,948,451
3  Pri 2 Extended             4,980,150
4  + Log Windows FAT-32       1,566,306
5  Ă Ext Extended             1,895,670
6  + Log Linux ext2fs         1,895,638
7  Ă Ext Extended             249,007
8  + Log Linux swap           248,976
9  Ă Ext Extended             1,269,135
10  + Log Linux ext2fs        1,269,103
11  Pri   Unused              2,551

--
Libor the Wanderer poutnik-x na x-atlas.cz
For mail replay: Please remove - and x to get real mail address.