Spatna detekce procesoru

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Neděle Říjen 21 15:31:50 CEST 2001

On Sun, 21 Oct 2001, Tomas Honzak wrote:

> Zdravím všechny,
>
> sestavil jsem si z několika zbytků počítač s procesorem Cyrix 233 MMX
> (66 x 3.5), jenže jádro tvrdošíjně trvá na tom, že cpu MHz je 200.456 . Rychlost
> sběrnice a procesoru se nastavuje v BIOSu a mám všechno v pořádku. Kde
> může být zakopaný pes?
U Cyrixu urcite bylo (nevim ale, jestli je to jeste vas pripad) zneceni
takove, ze napr. Cyrix PR166 ve skutecnosti bezel na freqenci 133 MHz, ale
jeho vykon se "blizil :-)" vykonu intelu na 166 MHz. Je klidne mozne, ze
je to vas pripad a tudis linux ukazuje skutecnou frekvenci spravne. Na
druhou stranu je ale divne, ze freqenci mate nastavenou na 66x3.5...
Co vam ukazuje Linux, kdyz nastavite freqenci v biosu nizsi napr. 200 MHz?

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..