Upgrade_RPM_GnoRPM

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Říjen 21 18:30:40 CEST 2001

On Sun, 21 Oct 2001, Petr Stojan wrote:

> Ahoj
>
> Existuje nejaka kucharka (for Beginners), jak upgradovat rpm a gnorpm.
> Pri instalaci packs. se mi objebuje, ze potrebuji verzi (RPM), ktera ma
> vyssi number nez 3. Nebo tak nejak. Nechce se mi kupovat RH 7.2, protoze
> RH 6.2 mam teprve tyden a ucim se s tim. Dekuji P

Jednoduše si stáhněte poslední RPM verze 3 tato verze umí i balíky rpm 4.
A potom postahovat novější balíčky potřebné pro rpm 4 a provést upgrade.

PS. Klidně se spokojte s posledním rpm verze 3 který umí i balíčky rpm 4.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne