**Scanovani

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Neděle Říjen 21 20:50:09 CEST 2001

Dne so 20. říjen 2001 21:43 jste napsal(a):

> To mam nainstalovane, ale vzdycky spadne na neopravneny pristup do pameti.

Tak to je nainstalovane spatne. Pokud ovsem o tech programech vite,
tak proc se ptate nize uvedenou otazkou?

Software, presne takovy, jaky potrebujete, je k dispozici. Otazkou zustava,
jestli je Vas scanner mezi podporovanymi zarizenimi. U paralelnich je to
spatne, ale nektere funguji dobre.

Dalsi otazkou je, proc Vam ten soft spadne. Na to je poskytnuto malo
informaci.

                 Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky