OT: Utilitka pro konverzi cestiny

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Neděle Říjen 21 22:51:56 CEST 2001

On Sat, 20 Oct 2001, erikbotta.3web.cz wrote:

> Souhlas. Kdyz nekoho stve, ze se ptam, tak at proste neodpovida. Take si
Myslite, ze kdybych vam nechtel odpovet, tak ze bych vam odpovedel? To
urcite ne. Jenom jste polozil tri po sobe jdouci dotazy, na ktere byste si
podle me byl schopen nalezt odpoved sam.

> umim najit spoustu veci na NETu,

Otazka, kterou jste polozil je pomerne casta a je zkutecne otazkou nekolika
vterin az minut najit "spravnou" odpoved. Schvalne jsem si to vyzkousel.
V archivu konference jsem si nejprve nechal vyhledat
"prekodovani+iso+1250". To mi nic nenaslo. Zkusil jsem tedy
"konverze+iso+1250". A hle. Naslo mi to sice jen jeden thread, ale dozvime
se v nem hned o nekolika konverznich programech: cstocs, recode, iconv,
konwert.
(sam jsem o druhych dvou nevedel, takze jsem se diky vam take neco priucil
;-)

> ale tady se ptam, abych ziskal hned to
> nejlepsi a vyhnul se tak stahovani x programu a hledani toho nejlepsiho.
A jaky konverzni program je tedy nejlepsi?

> Nebo k cemu pak jsou news servery? Neco mi unika?
Neni to sice vas pripad, ale pro jistotu...
Metafaq:
Dotazy Linuxových začátečníků jsou v konferenci vítány, nicméně konference
by neměla nahrazovat učebnici UNIXu nebo shellu. Dotazy typu "Co je
adresář?" nebo "Co je shell-script?" sem nepatři.

No mozna to je tim, ze zadne slunicko v Liberci uz dva nebo tri dny
nesviti :-) (nevim presne, mam zatazene zaluzie :-)
Az se zas ukaze, tak se na nej urcite pujdu podivat.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..