thttpd

Petr Konecny pekon na decibel.fi.muni.cz
Pondělí Říjen 22 00:05:48 CEST 2001

 Jirka> On Sun, 21 Oct 2001 outbound na centrum.cz wrote:
> [...]

 Jirka> No, rekl bych, ze krome toho, ze je to divne ;) je to docela
 Jirka> problem - jak chcete prinutit dva programy, aby oba bindly
 Jirka> stejny port?

 Jirka> Jedine reseni je napsat si jakysi "wrapper", ktery by jako
 Jirka> jediny poslouchal na tom portu, a provadel castecnou analyzu
 Jirka> requestu ktery prijde, a podle toho to posilal prislusnemu
 Jirka> demonovi, cetl od nej vysledky, a ty zase strkal zpatky do
 Jirka> puvodniho socketu.

 Jirka> Ale to bych se to fakt snazil vyresit jakkoliv jinak ;)
Proc by to neslo ? Pokud je to IP based a IP adresy
www.tohlejenaapachi.cz a www.tohlejenathttpd.cz se lisi, tak staci
serveru rict, kde ma poslouchat. IP aliasing je pritel.

S name-based virtualnim hostingem je to horsi. Tam je opravdu asi
potreba nejaky demon (musi parsovat hlavicku dotazu).

Vzhledem k tomu, ze thttpd je malinky, tak by asi nebyl problem ho
upravit tak aby pozadavky na tohlejenaapachi.cz smeroval na jiny port (s
apachem). Snad by to slo udelat nejak i bez overheadu predavani dat.

Podle tohohle:
http://www.acme.com/software/thttpd/benchmarks.html
je thttpd nekolikrat rychlejsi nez apache. Ovsem testy jsou ponekud
starsi, takze bych jim uplne neveril.

                                                Petr
--
Detroit is Cleveland without the glitter.