**Scanovani

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Říjen 22 06:45:33 CEST 2001

> pameti.
>
> Tak to je nainstalovane spatne. Pokud ovsem o tech programech vite,
> tak proc se ptate nize uvedenou otazkou?
>
> Software, presne takovy, jaky potrebujete, je k dispozici. Otazkou
> zustava,
> jestli je Vas scanner mezi podporovanymi zarizenimi. U paralelnich je to
> spatne, ale nektere funguji dobre.
>
> Dalsi otazkou je, proc Vam ten soft spadne. Na to je poskytnuto malo
> informaci.

Ahoj,
Mam podobny typ scanneru a pod linuxem beha bez problemu. Baliky Sane a
xsane je ovsem v tomto pripade k nicemu. Nicmene lze pouzit ovladace pro
Primax, protoze snimac Genius ColorPage Vivid+ je kupodivu taky od primaxu a
neni vylouceno ze typ Vivid III+ bude mit opet snimac Primax. To lze zjistit
podle FCC-ID kodu snimaci hlavy.
Psal jsem o tomto jiz do konference v cervenci t.r.:
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/118274.html

K pouziti jsou dva ovladace:
pxscan - http://home2.swipnet.se/~w-25069/pxscan.html
primax_scan - http://primax.sourceforge.net/

Graficke rozhrani Yet Another Primax GUI zde:
http://orbita.starmedia.com/~neofpo/yaprimaxgui.html
a Primax GUI verze 0.99-9a -
http://www.na.linux.hr/electronic/primax/primaxGUI-0.99-9.tar.gz

Uspesne odzkousenou mam kombinaci rozhrani Yet Another Primax GUI a ovladace
primax_scan. Jedine co se me nepodarilo rozbehat je prima vazba na gimp,
ackoliv to rozhrani podporuje.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz