Nejaka hezka distribuce...

Tomas Dudasko dudaskot na nemji.cz
Pondělí Říjen 22 07:34:47 CEST 2001

Dne pá 19. říjen 2001 11:15 jste napsal(a):
> V prvni rade asi Mandrake 8.1
> Ja sam jsem prakticky zacatecnik a Mandrake se instaloval v pohode
> http://www.mandrake.cz
>
> Lada

No ja jsme mel s Mandrake 8.1 ponekud problem s fonty. Musel jsem nejake
doinstalovavat a navic se i kdyz jsem pri instalaci rekl ze chci Cesky, tak
se mi kompletni nastaveni provedlo na iso8859-1 jako default a a jazyk a tak
jsem mel UK. Ale je fakt ze instalace (s odmyslenim tohoto podle me spise
meho pochybeni nez Mandraku, protoze s 8.0 jsem problem nemel) je vice nez
jednoducha :-). Prechazel jsem z RH na Mandrake a me osobne se libi pro
pracovni stanici vice.

Tomas Dudasko