Ziskani licence LCP,LCA bez nutnosti skoleni...

Radek Kotesovec rkotesovec na tinysoftware.cz
Pondělí Říjen 22 10:42:12 CEST 2001

Zdravicko,
chtel bych se zeptat, zda nekdo nevite, zda lze ziskat v CR licence LCP
(Sair Linux Prof. Inst & Conf..) a LCA (Sair Linux Administrator) bez
nutneho skoleni....
Proste se mi nechce utracet pres 10.000,- za skoleni + vydaje jako strava,
ubytovani apod... a dale, zda existuje nejaka volne sirena nebo pr. i
tistena dokumentace/ucebni manual k temto zkouskam???
Diky,
s pozdravem BENET

benet na kgb.cz

PS: Pokud tohle cte nekdo, kdo tyto skoleni porada, prominte, proste nejsem
z Prahy, jsem ze zapadnich cech a nemam zase tolik penez, abych se znovu
dozvidal neco, co se muzu naucit doma a nechce se mi kvuli tomu jezdit
stovky kilaku daleko...