sound blaster 16 - vyreseno

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Říjen 22 11:20:39 CEST 2001

> 1) nikdo vam isapnp v jadre nenuti. muzete stastne zit s isapnp tools

Taky uz jsem to zjistil a pambu za to zaplat :-)

> 2) provede se to pomoci /proc/isapnp

Tohle jsem prilis nepochopil. Pokud je to odpoved na mou otazku "Jak to
provedete?", tak bych rekl, ze je to spatne. Pokud predate jadru parametr
noisapnp, tak se jadro na isapnp opravdu vykasle a tudiz ani /proc/isapnp
neexistuje.
Nastesti je ale mozne pak inicializovat karty pomoci isapnptools a tudiz to
ma clovek pod kontrolou.

S pozdravem Zdenek Bohm