Rozdeleni zateze na SMP stroji?

Pondělí Říjen 22 11:34:04 CEST 2001

On Sun, 21 Oct 2001, Tengler, Tomas wrote:

> mam k dispozici starsi stroj 2x P166, RH 7.1 CZ bezi se SMP bez problemu.
>
> Ted bych potreboval povolit urcitym procesum pouziti pouze jednoho z obou
> procesoru, pripadne i jen casti vykonu jednoho CPU. Bohuzel jsem nikde
> nenasel jak na to.

Linux to takto nepodporuje.

Zamykani procesu na CPU se dela, kdyz chcete zabranit vylevani procesorove
cache (ma vyznam zejmena pokud je velmi velka). IMHO bude jednodussi se
spolehnout na to, ze vetsiho vykonu dosahnete takto (nez byste se zabyval
tim, co na kterem procesu pobezi).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz