dselect (debian status) a kompilace

Richard Richter richter na bgs.sk
Pondělí Říjen 22 14:13:10 CEST 2001

Zdravim vas...

Hlavne ale debianisty momentalne... mam totiz problem s databazi deb balicku.
Neco podobneho se tu ted promilalo s icewm, ale neni to presne to, co bych
chtel. Na svou masinu jsem si dotahl 4.1 XFree a mnoho dalsiho SW, ktery
nahrazuje nektere veci z distribuce.

Napr. chci priinstalovat gimp a musim mu velkym Q rici, aby odesel, aniz prida
baliky xbase-clients a fonty 100 a 75 dpi. To ale musim udelat pokazde, coz mi
nevyhovuje. Neni mozne v dselectu nejak jasne rici, ze "tohle (resp. ekvivalent)
uz mam z jineho zdroje"? Nebo ho proste natvrdo (ale systematicky, ne abych si
zvykal z enteru na velke Q) presvedcit. Nerad bych hackoval primo status file, s
nim uz mam sve zkusenosti. :-)))

Diky za cokoliv... Virgo

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.