dselect (debian status) a kompilace

David Janko djanko na infoware.cz
Pondělí Říjen 22 17:29:20 CEST 2001

Dne po 22. říjen 2001 15:25 jste napsal(a):
> Ano - ja vim, ze Q je nouzove reseni. Ale ted si predstavte, ze budu z
> kazdeho zdrojaku delat balicek. A to navic vubec nevim dopredu, co vsechno
> ten balicek ma "to Provide". Pak budu neco jineho instalovat z balicku - a
> proste jen chci rici: "Jasne, tohle jsem tam uz dal, jen jsi o tom doted
> nevedel." Je jasne, ze i ja muzu nevedet, ze zdrojak ten a ten ma takovou a
> takovou funkci v hierarchii balicku. Nemuzu vyloucit, ze to budu chtit
> menit podle potreby. A v nekterych vecech si klidne zariskuju.

hmm, tak si udelej alias na apt - je tam param na overwrite dependencies ...
mozna to umi i dselect ale ten moc neznam ...

Akorad mi to pripada jako blbost (sorry). Je to jako si koupit auto s
nejlepsim ABS (debiani balickovaci system patri k nejlepsim) a pak se ho
snazit vypinat, protoze potrebujete delat smyky ...

> Jasne, dan to je. Ja jsem s debianem spokojenej, ponevadz mi slape jako nic
> jineho. Ale obcas chci neco noveho.

A v unstable to neni ????

>I kdybych zvladl delani balicku, tak se
> mi predci jen muze stat, ze budu v tom dselectu potrebovat neco udelat TED.
> Rict mu, ze to mam, jen jsem zapomnel... a tak dale. Nemusi to byt primo v
> deselectu (ja bych si tam predstavoval fakt nejakou klavesu P, ktera to
> zaznaci - a proste to bere jako fakt - nekdy skutecne vim, ze to tam je),
> muze to byt i cesta pres nejake editnuti souboru - nestava se to snad tak
> casto. I kdyz to P by bylo uzasne rychle. Takhle dselect moc nepusti... ;-)
> Je to dobre, ale nekdy to vadi, to je snad pochopitelne.

Pokud chces vyuzivat centralni debiani spravu, tak ti nic jineho nezbyde ...
ja si treba take obcas neco kompiluju, ale to jsou cilove aplikace na kterych
nic dalsiho zpravidla nezavisi. Naprostou vetsinu veci na kterych neco zavisi
najdu v unstable. A v krajni nouzi si hold udelam balicek (a pokud nemam
vzorovy, tak si ho "vybrecim" u kolegy draka ;-)).

--
Best Regards,

		David Janko
		programmer & Linux system administrator