problem 1024, cylindru instalace LINUXu s WIN98SE vyresen

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pondělí Říjen 22 18:48:20 CEST 2001

Zdenek Marsik wrote:

>Asi si odpovim sam. Pisi to proto, ze by to mohlo zajimat hodne lidi.
>
>Tak jsem uspesne vyresil nize popsany problem. Pomoci DISKDRUIDA to
>nelze vyresit. Takze pri instalaci dam CUSTOM, rozdeleni disku pomoci
>FDISK, zde dam n jako NEW PART I T ION, zvolim primarni a dam cislo 2
>od cisla cylindru, ktere mi to nabidne po cislo cyl. ktere to nabidne
>minus 10 cylindru, coz bylo v mem pripade 156 MB (rezervuji pro SWAP).
>Pak dam w jako WRITE, tedy ulozeni zmen. Nyni se vratim (zpet, back)
>az po moznost vyberu rozdeleni disku. Zde zvolim DISKDRUIDA, nastavim
> [...]
Je to presne tak. Resil jsem tentyz problem predevcirem a postup byl
podobny. Ja jsem navic rozdeloval disk (pro jistotu) jen fdiskem.
Kazdopadne to vidim jako chybu DiskDruida. Nechcete to nahlasit Milanovi
Kerslagerovi do "chybniku"? Uricte se zlobit nebude a treba to v ciste
RH 7.2 stihne RedHat opravit.

Nebo jinak: Milaneeeee, kam mame poslat popis chyby?

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz