Ztracene heslo root + LOADLIN + SuSE 6.4

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Říjen 22 11:00:27 CEST 2001

| Odesílatel: Jakub Mrázek <Mrazek na vsps-su.cz>
|  mam problem - na (zkusebni) ucebne pracuji zaci pod rootem,  a z
predchozi skupiny mi nekdo zmenil heslo.

| Zkousel jsem nabootovat pomoci parametru S do single modu, ale chce to po
mne root heslo :-(((
| Jak to mohu obejit bez reinstalace?

A co boot z disketove distribuce nejakeho linuxu?
Primontovat disk a pak staci jenom nakopirovat /etc/passwd odjinud kde
heslo znate (pokud to neni PAM-"infikovano" ;-)

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
www.k-net.cz  Multimedia, Networking, Communications, terminals, NC, R+D
          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
          "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer" -- Adolf Hitler