Webmail a zmena hesel

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pondělí Říjen 22 23:15:16 CEST 2001

On Mon, 22 Oct 2001, Zkoumalek wrote:

> Dobry den.
>
> Nastavuji na serveru webmail (IMP). Uzivatele nebudou mit pristup k
> shellu. Rad bych, aby meli moznost zmeny hesla. Chel jsem udelat cgi
> skript, ktery by jim to heslo zmenil - pres sudo bych dal prava
> apachi, aby mohl menit userum hesla. Ale jak tak o tom premyslim, tak
> se mi to nezda bezpecne...
> Otazka - je to bezpecne nebo neni, mate nejake jine (lepsi) navhry,
> jak hesla menit?
No... davat roota kteremukoliv programu neni nikdy dobre... v tomto
pripade to neni vubec dobre. Kazdopadne existuje spousta programu, ktere
vas problem resi.

Na freshmeatu jsem nasel napr. toto (nic z toho jsem nezkousel, ale melo
by to splnovat vase pozadavky, vsechny weby jsou funkcni a vetsinou se
jedna o verze >1):
http://www.brink.cx/
http://www.stafwag.f2s.com/cgipaf/
http://web.onda.com.br/orso/
http://chpasswd.sourceforge.net/
......desitky dalsich....

Je jich tam nespocet, kouknete se sam ;-)

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..