RH6.2 rhn_register problem

Radovan Raszka raszka na zl.cz
Úterý Říjen 23 08:30:44 CEST 2001

kdyz uz se to tu nakouslo, me se vubec nedari se zaregistrovat pomoci rhn_register. Muj linux stroj je za firewallem, takze mam nakonfigurovane spojeni pres proxy, rhn_register --configure pise tohle:
0. noSSLServerURL    http://www.rhns.redhat.com/XMLRPC
1. enableProxy            yes
2. httpProxy                192.168.32.25:80
3. serverURL            https://www.rhns.redhat.com/XMLRPC
4. debug                    yes
ovsem rhn_register stale vypisuje host not found
pokud zadam http proxy jako sup2dc:80 (sup2dc mam v /etc/hosts), dostanu hlasku Invalid argument. Co delam blbe? Jedna se o Redhat 7.1 CZ
Kdyz se na ty stranky snazim dostat Konquerorem, dostanu hlasku
Method not allowed
The requested method GET is not allowed for the URL /XMLRPC
Kam je potreba se tedy pripojit?
--
Radovan Raszka