problem upgrade jadra 2.4.7smp na 2.4.12ac

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Říjen 23 09:39:13 CEST 2001

Dobry den,

BTW: teda ta Vase adresa je opravdu kouzelna...
On Mon, Oct 22, 2001 at 07:29:08PM +0000, Pavel Stehule wrote:
> Zdravim
>
>    Pouzivam RedHat 7.1.3 Roswel. Pokusil jsem se provest upgrade jadra na
> 7.4.12 s patchem 7.4.12-ac3. Jadro prelozim bez chyb, nastartuje se take
> bez chyb. Problem nastane v okamziku startu site. Nenastartuje se zarizeni
> lo, resp. na /etc/init.d/network restart zahlasi
>
> Cannot open netlink socket: Address family not supported by protocol

Zkusil jste si najit v tom Vami poslanem konfiguraku NETLINK kdyz
uz Vam to tu o nem pise? Ja jo a mate ho zakazany...

Popravde receno: nikdy jsem presne nevedel, k cemu to tam je, az
dneska jsem si k tomu precetl help. Takze jste mi rozsiril
dusevni obzor, za coz Vam dekuji ;-)

Zdravi
Honza Marek
--