LinuxHall: nazory?

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Úterý Říjen 23 09:57:19 CEST 2001

Pavel Janik wrote:

> Preji prijemny den,
>
> velmi rad bych jmenem organizatoru konference LinuxHall ziskal nazory
> ucastniku. Pokud jste LinuxHall navstivili, napiste mi prosim kratkou
> noticku obsahujici Vase hodnoceni cele akce. Diky - moc nam to pomuze.
> --
> Pavel Janik

Dobry den,
ucastnil jsem se konference od zacatku az temer do konce. Bohuzel na prednasce
o FreeBSD a zaverecne diskuzi jsem nebyl, protoze jsem se musel vracet do Prahy
:-( Predpokladam, ze podle zakona schvalnosti, to nejhodnotnejsi bylo prave
tam. Jinak jsem byl celkem spokojeny. Jedine co me opravdu vadilo, byl ten
neuveritelny hluk z okolnich stanku. Nekdy nebylo prednasejiciho skoro slyset.
Nemohl jsem se zbavit pocitu, ze nam to delali naschval. Take vetsi mnozstvi
mist k sezeni by priste neskodilo. Take nejake pocitace bezici na Linuxu pro
vyzkouseni od kolemjdoucich a nahodnych navstevniku jsem postradal, protoze
hodne lidi da takzvane na prvni pohled.
Ale v kazdem pripade dik vsem organizatorum akce. Za sebe mohu rici, ze nebyt
LinuxHallu, na Invex bych nejel.

Duda