Linux Mandrake 8.0 a fonty podruhe....

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Říjen 23 10:14:14 CEST 2001

> V KDE i GNOME je vse v poradku, ale pri prohlizeni
> nekterych (vetsiny) inetovych stranek, v jakemkoliv
> prohlizeci, jsou nektera pisma nadala (skoro)
> necitelna.

Duvod je ten, ze vetsina web stranek pouziva font Arial a ten co je v MDK
8.0 stoji za vyliz kuliz.
Co se s tim da delat:
a) vypraskat Arial ze systemu. Vetsina web stranek ma font definovany tak,
ze pokud neni Arial v systemu pritomny, pouzije se jiny (casto Helvetica,
ktera je naopak v MDK 8.0 velmi dobra). Kdyz jsem to vyzkousel, fungovalo
to, akorat, jako vedlejsi efekt,mi obcas xpdf odmitl zobrazit nejaky
dokument.
b) snad by slo Arial nahradit symlinkem na Helveticu - dosud jsem nezkousel.
c) nechat si poradit od nekoho zkusenejsiho, protoze ja jsem jen obycejne
BFU a na to, abych to uspesne vyresil jsem zatim nemel moc casu.

S pozdravem Zdenek Bohm