instalace RH7.2

Petr.Marek na cuzk.cz Petr.Marek na cuzk.cz
Úterý Říjen 23 12:16:53 CEST 2001

Zdravim vsechny!

Pred chvili jsem zkusil nainstalovat na testovaci stroj RH7.2. Vsechno
bezelo bez problemu az do vytvareni bootovaci diskety.

Graficky instalator mi na jakoukoliv vlozenou disketu jecel, ze se objevila
chyba a at zkontroluju, ze je disketa OK.
Protoze to delal na vsechny dostupne diskety, zacal jsem zkoumat dal a
zjistil jsem, ze na jedne konzoli jsou hlasky ze neexistuje soubor
/proc/partitions. Ten ale existoval, tak mi doslo, ze by to mohl byt
/mnt/sysimages/proc/partitions (tu cestu jsem si mozna blbe zapamatoval).
Kdyz jsem zkopiroval /proc/partitions do /mnt/sysimages/proc vsechno
probehlo OK.

Dost mozna jsem si zpusobil ten problem nejak sam, ale kdyby se to nekomu
objevilo taky, tak zkuste, co pomohlo mne.

Stale zdravi!

P.