Oznameni o doslem mailu (vyreseno)

Úterý Říjen 23 14:21:31 CEST 2001

On Thu, 18 Oct 2001, Jan Houstek wrote:

> Na mailserveru mam v .qmail nejdriv mistni Mailbox, a pak poustim skript,
> ktery nejdriv posle mail, ktery mu qmail preda na vstupu, do /dev/null,

Zbytecne. qmailu je ukradene, jestli spusteny program precte svuj vstup
(tj. dorucovanou zpravu) nebo ne. Dulezity je "exit code".

> Nevyhodou je, ze naprosto netusim, jak by se to zachovalo, kdyby prislo
> hodne mailu najednou (snad by to proslo v poradku, ale nejsem si jistej,
> jestli ten qmail ceka na vykonani toho prikazu, co ma v .qmail, pokud ne,
> tak najednou vznikne vic ssh konekci a pokud o spusteni vic fetchmailu,
> coz urcite nedopadne dobre).

Neceka. Cili se muze stat, ze se to spusti vicekrat. A to skutecne asi
nedopadne dobre, napr. se asi poperou o ten forwardovany port.

> Taky nevim, co se presne deje, kdyz je muj pocitac nedosazitelny (snad
> nic, ale netestoval jsem to dostatecne).

Proste to ssh selze. Coz neni problem, pokud se jeho selhani nezpropaguje
az do qmailu (ktery by to mohl pochopit jako neuspesne doruceni a opakovat
ho...coz je prusvih, kdyz je v .qmail vic radku a nektere uz uspesne
probehly). A take je treba, aby se Vas pocitac, pote, co se stane
dosazitelnym, pokusil ihned vyzvednout zpravy, co se tam mezitim
nashromazdily a necekal na to, az do nej kopne server pri prichodu dalsi
nove zpravy.