Re: LinuxHall: názory?

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Říjen 23 15:43:05 CEST 2001

> Nejak mi nedochazi, proc by mel mit Linux vyhodnejsi cenu za m2 ?

Taky si nemyslim, ze by cena pro Linux mela byt snizena. Ale odborne
prednasky se na Invexu konaji v rotunde (a prednasejici za to neplati), tak
proc, kdyz se tam muze vykecavat Klaus na tema vliv IT na spolecnost, by
neslo nektere obecnejsi prednasky o Linuxu poradat tam? Linux patri do IT
jako cokoliv jineho, takze zadne slevy pro nej, ale zadne ignorovani.

S pozdravem Zdenek Bohm