vymaz PHP Sessions pri restartu httpd

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 23 15:49:45 CEST 2001

Existuje pro apache reseni ktere umozni pridavat subdomeny (domeny 3. radu)
bez restartu apache, tedy dynamicky? jak by jste to resily? pomoci
mod_rewrite?
Zdravi

----- Original Message -----
From: "Pavel Raus" <rqs na cmail.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Tuesday, October 23, 2001 12:19 PM
Subject: Re: vymaz PHP Sessions pri restartu httpd

> Na tomto hostingovem serveru udajne bezi nekolik tisic virtualnich
serveru,
> proto je asi nevyhnutelne nekolikrat denne (za hodinu) restartovat httpd -
coz docela
> chapu. Bohuzel pri tomto restartu se vymazou i vsechny Sessions ulozene na
serveru.
> Jelikoz v me aplikaci Sessions pouzivam na autentifikaci a nakupni kosik -
uzivatele
> to odhlasi a vymaze se mu nakupni kos. Z toho vypliva, ze moje aplikace
neni prilis pouzitelna.

Hostingova spolecnost kterou pouzivate je asi opravu nejaka divna. Osobne se
staram o nekolik linuxovych stroju. Na jednom z nich je asi 1500
virtualhostu a Apache jede bez problemu. Sluzba se restartuje treba 1x za
mesic. Restart ma smysl v pripade, ze je potreba casteji obnovovat
konfiguraci, ale 1x za hodinu? Treba 1x - 2x denne. brzo rano a nekdy vecer.
To se treba deje na serverech, kam se pridavaji zakaznici.

> Dokazal by mi nekdo poradit jak tento problem resit?
> Setkali jste se nekdo s timto problemem na jinem webhostingovem serveru?

Hmmm, jedine vsechny data uklada jinam a pak podle IP zjistit, co komu patri
:-(

> Spolumajitel serveru mi poradil pouze serverhosting, ktery mi samozrejme z
financnich duvodu nevyhovuje.

Server hosting? Pokud by to byl nejaky velky obchod, tak by se to asi
vyplatilo, ale pro bezne weby staci webhosting za par stovek. Nebudu delat
nikomu reklamu, takze Vam nic nedoporucim. Jen se moc nedivejte na cenu. To
ze nekde date za nejakou nabidku x korun a nekde jinde 5x vice, tak to
neznamena, ze drazsi varianta je 5x lepsi. Nekdy to muze byt i obracene.
Zeptejte se znamych, kteri maji podobne projekty, kde hostuji a jak jsou
spokojeni.

                Pavel Raus

                www.pcsvet.cz       www.cpan.cz