NFS v2 a v3 .

Úterý Říjen 23 15:02:10 CEST 2001

Jan ' Kozo ' Vajda <jvajda na somi.sk> wrote:
-> nemate niekto sksenosti z vlastnej praxe ako je to s nfs verzie 2 a
-> verzie 3 s pohlady vykonu ci stability ?

vykon netusim, v3 ma tusim vylepseny resp uz funkcny locking...
a zvlada TCP co ti vsak na ethernete neodporucam.

-> linux uz podporuje obe verzie, ale default pouziva v2 ..

myslim ze je to default mountu ale nie som si isty.

-> takze ci je na to nejaky realny dovod, alebo je to len historicky dane ..

afaik je to historicky dane. Nerobil som zatial testy ale ak vyjde, dakedy
ich urobim.
 On the other hand, you have different fingers.