mandrake-8.1 (cdrom.img) a adaptec 2944uw

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Říjen 23 16:55:22 CEST 2001

On Tue, 23 Oct 2001, Dusan Cicmis wrote:

> Zdravim vsetkych !
>
> Mam "drobny" problem. Snazim sa nainstalovat mandarke 8.1 na bezdiskovy
> server kde mam SCSI radic AHA-2944UW, pripojeny ku storage IBM Shark ESS10.
> Bios ho vidi, takisto aj disk ktory som si k nemu pridelil.
> Problem je v tom ze 8.1 ho pri instalacii nenajde (radic), a skonci s
> kernelom panicom :-)
> Predpokladam, ze cdrom.img, nie je skompilovane s podporou tohto radica.

Zkuste pouzit image other.img, ktery jak pravi README:
ftp://mandrake.redbox.cz/Mandrake/8.1/i586/images/README/

obsahuje mene popularni ovladace, coz by mohl byt prave zminovany pripad.
To ze verze 8.0 a 7.2 jsou OK zrejme souvisi s tim, ze se ve verzi 8.1
objevuje podpora pro zurnalovaci systemy, cili zrejme tato misto se muselo
uvolnit na ukor neceho jineho.

R.V.