Dlouhy Povzdech: Kde skonci vyvoj Jadra? (bylo: Re: Pozor naMandra

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Úterý Říjen 23 16:51:01 CEST 2001

Oto Buchta wrote:

>Navic mam jeste nekolik dalsich moznosti co s tim.
>1) forknout Linux
>2) Nepouzivat Linux.
>3)Prejet Linuse tirakem.
>
>A rekl bychm, ze dokud se nestane 1) nebo 3), hodne lidi bude delat 2). A to
>je podle mne skoda :-(

Tak a ted prisla ta spravna chvile na poznamku:
Chyba, hombre, chyba. Mate jeste jednu moznost a nasim vyvojarum jadra
se do ni vubec, ale vubec nechce :-(  Uz jsem vas vsechny, panove,
upominal 2x!
Tedy
4) Nakreslit strom, jak by vyvoj jadra mel vypadat a dat jej do diskuse.

Podotykam, ze ja bych to rad udelal, ale nemohu, nebot nejsem vyvojarem
jadra.
Nicmene, drzim se vlastnich zasad a prave ted crtam strom pro modelovou
topologii Intranetoveho uzlu (uz snad budeme mit i spravce dokumentace).

Ale zpatky k problemu.
 Tak panove, kdopak se ujme prvnich tahu?

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz