ICQ klienti pro linux

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Říjen 23 17:50:24 CEST 2001

Zdravim,

Nekdy vcera vecer mi prestali fungovat ICQ klienti pro linux (micq, licq,
centericq,...). Nicmene ten klient od Mirabilis pro Windowsy stale jede.

Nejsdilnejsi je licq, kter hlasi cosi o tom, ze mu prisla jina odpoved s
jimym poradovym cislem, nez ocekaval (pokud jsem to sparvne pochopil).

Zda se tedy, jako by Mirabilis zacal podporovat pouze MS klienty (nebo tam
maji nejaky bug?), coz se mi moc nelibi.

Vi nekdo v cem je problem, a v pripade, ze jde o to, ze Mirabilis skutecne
sabotuje jine klienty nez jejich, jak to resit?

Nebo jsem jediny, komu to nefunguje? ;)

--
JiKos.