ICQ klienti pro linux

RoboC roboce na yahoo.com
Úterý Říjen 23 19:01:39 CEST 2001

On Tue, 23 Oct 2001 17:59:58 +0200 Marek Jaros <marek.jaros na jet2web.cz> wrote:

> uz se to resi, ne snad pro pripad ze by ta situace nastala, ale existuje
> projekt gabber (www.gabber.cz ; www.gabber.org) ktery si vytycil za cil byt
> nastupcem mailu, ale v zasade je to IM system.

Ono to skor bude asi Jabber, "The coolest IM system on the planet" ako sa
pise na www.jabber.org. Je to open source a projekt vyzera dost slubne.
IM system zalozeny na XML. Da sa prostrednictvom neho dostat aj do
niektorych inych podobnych sluzieb (ICQ, MSN, Yahoo); aj ked to nefunguje
vzdy tak ako by malo.
Gabber je nazov jedneho z klientov pre linux. Adresu neviem ale tusim,
ze hostuje na SourceForge. Dalsie info najdete na www.jabbercentral.org,
www.jabber.com, jabber.sk.

Robo.

--