LinuxHall: názory?

Michal Jurosz mj na korab.cz
Úterý Říjen 23 18:21:58 CEST 2001

Michal Hajek wrote:

> Nejak mi nedochazi, proc by mel mit Linux vyhodnejsi cenu za m2 ?
>
> Michal
>
> PS: nepolemizuju s nazorem, ze cena za 1 m2 je vysoka

No nevim jestli jsem to na LinuxHall zaslech dobre, ale
organizatorum se podarilo sjednat nizzi cenu za plochu,
vzhledem k tomu, ze Linux neni komercni produkt a tedy
za nej nema kdo zaplatit. Kdo vsechno vubec stal za
organizaci LinuxHall? Chtel bych mu podekovat. I kdyz to
nebylo z me kritiky asi patrne, kazdopadne odvedli kus
prace. Nekde jsem zaslech ze podminky se zmenily az tesne
pred Invexem a puvodne mel mit LinuxHall vetsi prostor.

--

S pozdravem Michal Jurosz
mj na korab.cz ICQ#:93348414