ICQ klienti pro linux

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Říjen 23 19:31:19 CEST 2001

On Tue, 23 Oct 2001, Jiri Kouba wrote:

> Nejsi, taky mi nejde .

No, je to zajimavejsi..ted jsem to chvili zkoumal. Z windowsich klientu to
ICQ proste jede (to jsem nezkousel, ale 4 osoby mi to potvrdily).

Kdyz jsem pred chvili prestal pouzivat server icq.mirabilis.com, ktery ma
nejake zasadni problemy s resolvingem, a zacal pouzivat
fes-d001.icq.aol.com, tak to na chvili fungovalo (jak v centericq, tak
micq, licq jsem nezkousel).
Ted mi to opet nefunguje, nicmene nekdo z vslibu mi prozradil, ze jemu to
z micq jede.

Tak ted nevim, jestli vinit AOL, ze bojkotuje linuxove ICQ klienty (resp.
non-windowsi), nebo koho vlastne ;(

--
JiKos.